Opinie, komentarze o sprzedawcach |
Autor |
Wiadomość |
ania123
Użytkownik nieaktywny
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 27 Lut 2010 Posty: 1616 Skąd: Trondheim
|
Wysłany: Pią 10 Cze, 2011 13:34
|
|
|
nie nie nie od 2 miesiecy, 2 miesiace temu ( 13 kwietnia dokladnie) doszly do nich moje pieniazki
kontaktu nie ma od prawie miesiaca
kontakt ostatni z panem Sebastianem byl 6 maja, byl to piatek, wtedy dostalam wiadomosc ze wszystko jest skompletowane i bedzie paczka wyslana w poniedzialek.
19 maja napisalam na gg z pytaniem czy moga mi podac numer przesylki bo chcialabym zadzwonic na poczte i dowiedziec sie gdzie sie teraz przesylka znajduje, odpisal mi ktos inny chyba, nie pan Sebastian, ze maja jakies zamieszanie z kurierem, i ze za jakas godzinke sie do mnie odezwa i podadza numer przesylki
nie odezwali sie, i od tego momentu nie ma z nimi zadnego kontaktu wlasnie
czyli troche mniej niz miesiac, ale mimo wszystko zdecydowanie za dlugo |
|
|
|
|
koluś
Użytkownik nieaktywny
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 14 Kwi 2011 Posty: 1821 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10 Cze, 2011 13:42
|
|
|
to i tak jest coś nie tak! jakby się wielce przejmowali sytuacją, to oni próbowaliby nawiązać kontakt i wyjaśnić sytuację, czyli przeprosić za opóźnienie - chociaż po taki czasie co komu po przeprosinach. może zadzwoń na policję i zapytaj co w takiej sytuacji, jeżeli nikomu z forumowiczów nie uda się z nimi skontaktować/podejść do firmy.i daj znać co się udało ustalić. albo sprawdź na ich stronie internetowej z jaką firmą kurierską pracują, zadzwoń do tej firmy, powiedz jaka jest sytuacja i czy przyjmowali jakieś paczki od żabanetu w maju (wtedy kiedy miała niby wyjść do ciebie)-ale nie wiem czy się uda bez nr przesyłki. |
_________________ dominika
|
|
|
|
|
ania123
Użytkownik nieaktywny
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 27 Lut 2010 Posty: 1616 Skąd: Trondheim
|
Wysłany: Pią 10 Cze, 2011 13:44
|
|
|
kolus ja mieszkam w Norwegii i oni to mieli wyslac poczta polska, priorytetowa paczke
mysle ze poczekam kilka dni i zobaczymy czy moze odezwa sie do Bogumily, a jezeli nie to sprobuje sie skontaktowac z rzecznikiem praw konsumenta |
|
|
|
|
koluś
Użytkownik nieaktywny
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 14 Kwi 2011 Posty: 1821 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10 Cze, 2011 13:52
|
|
|
oj, sorki, jakoś nie doczytałam ale nie odpuszczaj.jak nikomu się nie uda,zgłoś sprawę na policji. |
_________________ dominika
|
|
|
|
|
ania123
Użytkownik nieaktywny
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 27 Lut 2010 Posty: 1616 Skąd: Trondheim
|
Wysłany: Wto 28 Cze, 2011 11:09
|
|
|
z poslaniami nic sie nie wyjasnilo, nadal zadnego kontaktu a minely juz prawie 3 miesiace odkad zlozylam zamowienie, wiec bede probowala to teraz zalatwic przez rzecznika praw konsumenta (tak mi poradzila znajoma ktora tak cos kiedys zalatwiala) |
|
|
|
|
Miła od Gucia
Admin merytoryczny
Pomogła: 11 razy Dołączyła: 03 Mar 2005 Posty: 21589 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: Wto 28 Cze, 2011 11:20
|
|
|
Tak, nie odzywają się.
Ja też wysłałam e-maile ze skargą i gg i nadal cisza. Telefonów też nie odbierają. |
_________________ 694 409 059
nasze.bassety@onet.pl |
|
|
|
|
Miła od Gucia
Admin merytoryczny
Pomogła: 11 razy Dołączyła: 03 Mar 2005 Posty: 21589 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011 13:07
|
|
|
Muszą Ci oddać pieniądze Aniu, żabanet nie wywiązał się z umowy.
Pisz i działaj. |
_________________ 694 409 059
nasze.bassety@onet.pl |
|
|
|
|
ania123
Użytkownik nieaktywny
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 27 Lut 2010 Posty: 1616 Skąd: Trondheim
|
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011 16:33
|
|
|
wyslalam wlasnie do zabanetu takiego maila:
Witam
Ostatni raz prosze o pilne wyjasnienine niesfinalizowanej przez Panstwa tansakcji. Chodzi mi o zamowienie nr 216 z dnia 7 kwietnia dotyczace zakupu 3 legowisk i 2 poduszek dla psow. Jestem w posiadaniu potwierdzenia ze przelew o wysokosci 580 zl dotarl do Panstwa przed 13 kwietnia. Paczka miala zostac wyslana w poniedzialek 8 maja, jednak po tym terminie zadna proba kontaktu z Panstwem mailowo, telefonicznie i przez gadu-gadu w celu wyjasnienia faktu ze przesylka nadal do mnie nie dotarla nie doszla do skutku, z powodu braku jakiejkolwiek odpowiedzi z Panstwa strony. Jezeli do dnia 8 lipca nadal bedziecie Panstwo unikac kontaktu, sprawa zostanie oddana do rzecznika praw konsumenta, ktory bedzie dzialal w moim imieniu i na drodze sadowej dochodzil moich praw. W zwiazku z tym ze od momentu zlozenia przeze mnie zamowienia minely prawie 3 miesiace, nie jestem juz zainteresowana towarem ktory zostal zamowiony, i zadam natychmiastowego zwrotu poniesionych przeze mnie kosztow w kwocie 580 zl.
Pozdrawiam serdecznie i licze na to ze szybko ustosunkujecie sie panstwo do powyzszego listu
Anna Bil-Jaruzelska
na oba adresy mailowe, biuro@zabanet.eu oraz info@zabanet.eu
ciekawe tylko czy w ogole dojda do nich te maile skoro strona www.zabanet.eu juz nie dziala i dziala tylko adres www.zabanet.pll
c |
|
|
|
|
ania123
Użytkownik nieaktywny
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 27 Lut 2010 Posty: 1616 Skąd: Trondheim
|
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011 16:43
|
|
|
tak jak myslalam, dostalam przed chwila maile zwrotne, zaden z ich adresow mailowych nie dziala
ktos ma pomysl co teraz? |
|
|
|
|
Magda i Rudolf
Dołączyła: 04 Mar 2005 Posty: 1895 Skąd: Gdansk/Florencja
|
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011 18:02
|
|
|
To jest tak jak na allegro, zostaje ci tylko zgloszenie tego na policje, nie mam innego pomyslu na to |
_________________
|
|
|
|
|
Miła od Gucia
Admin merytoryczny
Pomogła: 11 razy Dołączyła: 03 Mar 2005 Posty: 21589 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011 18:57
|
|
|
wyślij jeszcze na adres pocztowy, listem poleconym |
_________________ 694 409 059
nasze.bassety@onet.pl |
|
|
|
|
Dorti [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011 19:02
|
|
|
Możesz też iść u siebie na policję i zgłosić wyłudzenie przy zakupach internetowych. |
|
|
|
|
ania123
Użytkownik nieaktywny
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 27 Lut 2010 Posty: 1616 Skąd: Trondheim
|
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011 19:05
|
|
|
dziekuje za rady
ja sprobuje jutro zadzwonic do rzecznika praw konsumenta, wyjasnie krotko o co chodzi i zapytam co z tym robic, mozliwe ze bede mogla im wyslac ta dokumentacje jaka mam i oni sie tym juz zajma, no mam nadzieje ze sie obejdzie bez chodzenia na policje, skladania zawiadomien itd, bo pewnie by mi sie wtedy odechcialo to robic i bym olala ;p
zobaczymy co jutro powiedza i napisze tu na forum co i jak |
|
|
|
|
koluś
Użytkownik nieaktywny
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 14 Kwi 2011 Posty: 1821 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011 20:42
|
|
|
ja też jestem zdania że trzeba sprawę zgłosić na policję. to nie zaszkodzi, a może przyspieszy rozwiązanie problemu. a zapytać na policji co w takiej sytuacji zawsze można. daj znać co udało się załatwić |
_________________ dominika
|
|
|
|
|
ania123
Użytkownik nieaktywny
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 27 Lut 2010 Posty: 1616 Skąd: Trondheim
|
Wysłany: Czw 30 Cze, 2011 12:20
|
|
|
rozmawialam z rzecznikiem konsumenta, bardzo sympatyczna babeczka powiedziala ze mam im wyslac to co tu wkleilam poczta, tak jak poradzila Milka, i dac im jakis termin na ustosunkowanie sie do tego
jezeli sie nie odezwa to wtedy musze sie skontaktowac z rzecznikiem praw konsumenta tam gdzie mieszkam, ale w zwiazku z tym ze mieszkam w Norwegii to moge to probowac zalatwic z pomoca mamy, podac wtedy jej adres (Bialystok) i zalatwiac to przez tamten oddzial
wtedy bede musiala napisac list wyjasniajacy co i jak, oraz dolaczyc wszystko co mam odnosnie sprawy (gadu-gadu, maile, i wyciag z konta gdzie jest pokazane ze wyslalam pieniadze na ich konto)
wiec bedzie to pewnie trwalo i trwalo i trwaalo
|
|
|
|
|
|