Nasze Bassety Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
Kolejne spotkanie bassetów w Szczecinie
Autor Wiadomość
Evika 
Evika



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 744
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 27 Gru, 2014 21:45   Kolejne spotkanie bassetów w Szczecinie

hej, hej Kochani - jest pomysł na noworoczny spacerek spotkanie uszatych i ich Pańciostwa - propozycja -niedziela 4 styczna ,godz .11.00- miejsce do uzgodnienia, ale myślałam o wybiegu na Skarbówku! zgłaszać się proszę! :pa: :pa:
_________________
bassety -moje tygrysy kochane ....
 
 
 
Neit 



Dołączyła: 02 Wrz 2013
Posty: 933
Skąd: Police
Wysłany: Sob 27 Gru, 2014 22:29   

Przeczytałam temat o kolejnym spotkaniu i już myślałam, że coś bez nas się odbyło :klotn:
A tu zaproszenie na spotkanie dopiero (ufff).

Świetny pomysł.
Zonda z mamusią i tatusiem meldują swoją gotowość :yahoo
Niech ktoś tylko zamówi ładną pogodę.
 
 
Joy 



Dołączyła: 13 Wrz 2009
Posty: 944
Skąd: Rumia
Wysłany: Sob 27 Gru, 2014 23:11   

Teraz mam dodatkową mobilizację, aby się wprosić do przyjaciółki w Szczecinie :haha:
_________________

    Rocher ♥ (weird together since 2013) & Maniek ♥ (15.07.07 - 30.12.12)
 
 
Evika 
Evika



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 744
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 28 Gru, 2014 08:46   

hej Zuza, przyjaciół w Szczecinie masz więcej :oops:
a pogoda już zamowiona!!
:lol:
_________________
bassety -moje tygrysy kochane ....
 
 
 
Miła od Gucia 
Admin merytoryczny



Pomogła: 11 razy
Dołączyła: 03 Mar 2005
Posty: 19802
Skąd: Gorzów
Wysłany: Nie 28 Gru, 2014 10:18   

Ewcia, daj znać na f-ku
bo ze Szczecina jest "ogrom" bassetów, może być fajne spotkanie
_________________
694 409 059
bogumila0000@poczta.onet.pl
 
 
 
Joy 



Dołączyła: 13 Wrz 2009
Posty: 944
Skąd: Rumia
Wysłany: Nie 28 Gru, 2014 10:21   

to prawda, więc jak ktoś z Was chce mnie przygarnąć na 2 dni chociaż to też spoko, bo na samo spotkanie trudno byłoby mi przyjechać pociągiem :lol:
_________________

    Rocher ♥ (weird together since 2013) & Maniek ♥ (15.07.07 - 30.12.12)
 
 
mychaNora 



Dołączyła: 03 Sie 2011
Posty: 303
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 28 Gru, 2014 10:24   

Jak nam minie zapalenie płuc i lekarz pozwoli wyjsć z domu to moze pójdziemy. Na ten moment juz żałuje ale okropne choróbsko złożyło Age a ja mam tez od kilku dni dość niefajne problemy zdrowotne. Czas pokaże ale gdyby nas nie było to życzę milego spaceru i dobrej zabawy
_________________
pozdrowienia od Norki & spółki
 
 
 
Miła od Gucia 
Admin merytoryczny



Pomogła: 11 razy
Dołączyła: 03 Mar 2005
Posty: 19802
Skąd: Gorzów
Wysłany: Nie 28 Gru, 2014 10:29   

kuruj się kuruj

bo chyba Gorzów zjedzie na Szczecin
_________________
694 409 059
bogumila0000@poczta.onet.pl
 
 
 
Joy 



Dołączyła: 13 Wrz 2009
Posty: 944
Skąd: Rumia
Wysłany: Nie 28 Gru, 2014 10:30   

Taaak, cała Polska do Szczecina! :lol: Ja niestety bez Uchatego jeśli już, ale za to z aparatem :P
_________________

    Rocher ♥ (weird together since 2013) & Maniek ♥ (15.07.07 - 30.12.12)
 
 
Miła od Gucia 
Admin merytoryczny



Pomogła: 11 razy
Dołączyła: 03 Mar 2005
Posty: 19802
Skąd: Gorzów
Wysłany: Nie 28 Gru, 2014 10:31   

Kto jeszcze z Wami był na poprzednim spotkaniu
Ciapkowej wysłałam info
_________________
694 409 059
bogumila0000@poczta.onet.pl
 
 
 
ElenaJerry 



Dołączyła: 19 Paź 2014
Posty: 1116
Skąd: Slovakia/Słowacja
Wysłany: Nie 28 Gru, 2014 10:32   

jak ja Vam zazdroszczę :mur:

Miłej pogody :serce: Czekam na zdjęcia :pa:
_________________

 
 
ciapek 



Dołączyła: 07 Paź 2011
Posty: 208
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 28 Gru, 2014 12:06   

Bogusiu Ciapkowa dostała wiadomość od Ewy i będziemy jak nic :yahoo
_________________

 
 
Evika 
Evika



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 744
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 28 Gru, 2014 13:31   

super, super ,kto tam jeszcze może i chce>>? :brawo:
_________________
bassety -moje tygrysy kochane ....
 
 
 
Miła od Gucia 
Admin merytoryczny



Pomogła: 11 razy
Dołączyła: 03 Mar 2005
Posty: 19802
Skąd: Gorzów
Wysłany: Nie 28 Gru, 2014 18:58   

to co, Gorzów może dołączyć do Szczecińskiej grupy ????
_________________
694 409 059
bogumila0000@poczta.onet.pl
 
 
 
ciapek 



Dołączyła: 07 Paź 2011
Posty: 208
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 28 Gru, 2014 21:32   

Jasne że tak :tanczy:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
FGRP Theme created by Gilu
 
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14