Nasze Bassety Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Asia i Basia
Czw 15 Sty, 2015 15:29
LENIUCH i BLANKA cz. I
Autor Wiadomość
estrelanna 


Dołączyła: 19 Mar 2011
Posty: 4
Skąd: hamburg
Wysłany: Pon 11 Kwi, 2011 17:00   

Cieszę się bardzo, że Leń ma towarzystwo! na pewno nie będzie mu już nigdy smutno! tyle, że mama się nalata z dwoma cielaczkami na spacerach hehe
 
 
 
gocha
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Kwi, 2011 18:45   

Pasuję do siebie świetnie, Leniuch na pewno szczęśliwszy, a na spacerach to fajnie z dwoma, więcej atrakcji :grin:
 
 
gkoti 
www.leniuch.com



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 31 Sie 2006
Posty: 4795
Skąd: Malbork/Luton
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 22:36   

Jestem totalnie zauroczona Blanką- pięknie je( trochę ją "zaokrąglę" :wink: ),w domu nie siusia, wytrzymuje bardzo długo,jest grzeczna, ślicznie śpi w nocy, a przed chwilką zaczęła zwiedzać pokój po swojemu i kłaść się i wstawać, w pewnym momencie wskoczyła mi przednimi nogami na kolana i zaglądała do laptopa, i tak kilka razy i do drzwi-słuchajcie-wyszłam z nią na chwileczkę do ogrodu- a tu kupka zaraz, najnormalniej w świecie mnie wołała na dwór :lol: :lol: Jest cudowna :lol: Poniżej kilka fotek z randki z Leniuszkiem...







mam pozować jeszcze????
_________________
www.leniuch.com - to na razie stronka tylko Leniuszka
 
 
 
ania123 
Użytkownik nieaktywny



Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 27 Lut 2010
Posty: 1618
Skąd: Trondheim
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 22:43   

to chyba druga para, po Mani i Ignasiu, gdzie ja nie potrafie rozpoznac po buzi ktore jest ktore :D
 
 
 
gkoti 
www.leniuch.com



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 31 Sie 2006
Posty: 4795
Skąd: Malbork/Luton
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 22:55   

Hehehe :wink: Leniuszek "całuje"swoją wybrankę, a ona mu na to pozwala, na końcu Blanka :lol:
_________________
www.leniuch.com - to na razie stronka tylko Leniuszka
 
 
 
zuza i gabi 



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 1726
Skąd: poznan
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 22:59   

Oj leniuszku jesteś teraz szczęśliwy prawda :mrgreen:
Jaki on jest delikatny dla niej :grin:
_________________
Zuza, Gabi, cavalierka Fiona oraz koty Filemon i Miłka
 
 
gocha
[Usunięty]

Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 23:22   

Blanka ma taki śliczny jasny nosek :grin:
 
 
Evika 
Evika



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 770
Skąd: Szczecin
  Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 08:49   

Hej co dwa bassety to nie jeden !! Ja tam zawsze twierdziłam ,że jednemu się nudzi i jest smutno.!! A tu cudny przykład ,oj będzie się działo ..!!
_________________
bassety -moje tygrysy kochane ....
 
 
 
Marynia 



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 30 Paź 2009
Posty: 2462
Skąd: Głubczyce
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 16:34   

Następna zakochana para :lol: super psiaczki :lol:
_________________

 
 
 
Kala
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 21:26   

słodkie kluski ;) jakbym moje widziała! Tylko moje duuużo łatwiej odróżnić :lol:
 
 
estrelanna 


Dołączyła: 19 Mar 2011
Posty: 4
Skąd: hamburg
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 21:43   

mi to sie od razu oczy kleją jak widzę takie szczęśliwe psiaki i taką czułość między nimi,ehhh....
 
 
 
dronka 

Dołączyła: 10 Kwi 2011
Posty: 1
Skąd: poznan
Wysłany: Czw 14 Kwi, 2011 11:12   

jestem na zaproszenie Milo od Gucia. jestem osoba, ktora przekazala prosbe Hani (pani Blanki), do Goni o pomoc w szukaniu domu dla Blanki, a ona rozpuscila swoje magiczne wici no i prosze.... akcja byla blyska. Okrutnie sie ciesze , ze Blanka tak swietnie trafiła, no a zdjecia mowią same za siebie. Dziekuje wszystkim za pomoc, no i nowemu domkowi za serce no i przystojnego kawalera ;-)
 
 
gkoti 
www.leniuch.com



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 31 Sie 2006
Posty: 4795
Skąd: Malbork/Luton
Wysłany: Czw 14 Kwi, 2011 11:47   

Bardzo mi milo Dronka, ze się cieszysz razem ze mną i moim mężem, dzieci widziały Blaneczkę tylko na zdjęciach i przez skypa, ale niedługo się z nią spotkają :wink: wszyscy mamy radość, Blanka bardzo szybko się zadomawia, biega już po ogrodzie, zaczepia inne pieski, ładnie je- jest ok i z każdym dniem lepiej.
Pozdrawiam serdecznie :lol:
_________________
www.leniuch.com - to na razie stronka tylko Leniuszka
 
 
 
gkoti 
www.leniuch.com



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 31 Sie 2006
Posty: 4795
Skąd: Malbork/Luton
Wysłany: Wto 03 Maj, 2011 21:46   

A to my- Blanka i Leniuszek na dzisiejszych zabawach w ogrodzie.















ale ślicznie pachną...



dlaczego się chowacie?





długo jeszcze mam tak gonić za wami?





Pańcia- ja też chcę na hustawkę :wink:



a tak odpoczywa Blanka, dopóki może...

_________________
www.leniuch.com - to na razie stronka tylko Leniuszka
 
 
 
Kala
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Maj, 2011 21:49   

oj widzę Leniuszek całuśny :mrgreen: aż miło popatrzeć...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
FGRP Theme created by Gilu
 
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14