|
Nasze Bassety Klub Miłośników Basset Hound i podobnych. |
 |
Mój basset - MEGAN (petit basset griffon vendeen).
olka_p - Czw 24 Maj, 2012 20:01 Temat postu: MEGAN (petit basset griffon vendeen). witam!
a więc tak... w mojej rodzinie odkąd byłam mała zawsze był jakiś psiak. najpierw była czarno-biała suczka Łapka ze schroniska, a następnie w 2003r. przybył do nas beagle Dar (w papierach Druid) z hodowli Beta Plus. i tak wiódł życie niezależnego samotnika, gdy w sierpniu zeszłego roku spokojne życie seniora zburzyła mała bassetka Aula z Wydziału z Filozofii (być może niektórzy kojarzą ją z forum ).
lecz w październiku rodzice wyprowadzili się z psami do domu pod Puszczę Kampinoską, a ja zostałam w Warszawie w mieszkaniu ze względu na to, że studiuję zootechnikę na SGGW i dojazdy stamtąd trwałyby mnóstwo czasu... z psiakami widywałam się w weekendy i w święta, ale nie dało się ukryć że strasznie za nimi tęskniłam, a w moim zwierzyńcu składającym się m.in. z trójki uroczych szczurów i 4 gekonów lamparcich i tak brakowało mi stukotu psich pazurów o podłogę... i w końcu gdy mój plan zajęć się poluźnił, przeszukałam ogłoszenia i w oko wpadło mi jedno... zrobiłam wielki wywiad, zorganizowałam transport i tak oto 20 maja spod Starogardu Gdańskiego z hodowli Marsten Hau zamieszkała ze mną 7miesięczna sunia Megan rzadkiej rasy petit basset griffon vendeen.