Czy ktoś już tego smakował? |
Autor |
Wiadomość |
Kamila

|
Wysłany: Sro 29 Sie, 2007 18:50 Czy ktoś już tego smakował?
|
|
|
http://www.orijen.pl/page.php?p=psy-dorosle
Pytanie jak w temacie.
Opis wygląda interesująco. Ale jako że jestem totalnym laikiem w te klocki, proszę o jakieś uwagi.
Moje dwa rumuny jadą teraz na RC Maxi Sensible. Nie to, żeby faktycznie któreś było szczególnie wrażliwe, ale jakoś musiałam pogodzić RC Maxi Junior i RC Maxi Adult - pies w wieku 2,5 roku i czteromiesięczna panienka. I oczywiscie nie ma mowy, żeby jedno jadło co innego niż to drugie. Efekt jest taki, że panna (naprawdę niewielkich rozmiarów) ma 16 miesięcy i waży 29 kg. Niedługo będzie szersza niż dłuższa. Wkleiłabym zdjęcie, ale chyba by się nie zmieściło:) Apetycik ma pierwsza klasa. Mogłoby nawet tak zostać, ale musimy się wysterylizować (mamy niestety wadę, która by nas dyskwalifikowała na wystawach, i przejścia z ciążą urojoną). Boję się, że mi się dziewczynka zupełnie zapasie. Szukam czegos, co oba rumuny mogłyby jeść wspólnie (bo one tylko z jednego korytka). Opis RC Light nie wyglada zachęcająco- kukurydza, ryż, jęczmień, taki tam śmietnik. Muszę coś szybciutko wymyśleć. Może ktoś z Was już to przerabiał? |
|
|
|
 |
mariola [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 27 Wrz, 2007 19:20
|
|
|
Ja mam ten sam problem: bassetka - bernardynka, jedna olbrzymia, druga maluch jeszcze
Mają różne karmy RC ale oczywiście chcą jeść razem, to samo po cichutku sobie podjadają, chrup, chrup
Karmię je jednocześnie ale muszę niestety je pilnować by jadły swoje, co nie jest łatwe przy małym, doskonałym złodzieju jakim jest Małgocha :lol: :lol:
Więc nie wiem co Tobie poradzić :!: |
|
|
|
 |
Kamila

|
Wysłany: Sob 29 Wrz, 2007 20:42
|
|
|
U nas, o zgrozo, już się powolutku różnica gabarytowa zaciera...
Nowa karma służy towarzystwu, a jakże.
Elżbieta aż schudła na tę okoliczność z 29 do 31 kg, a Jurek z 34 do 36 :? (idą łeb w łeb) |
|
|
|
 |
Agata [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 29 Wrz, 2007 20:47
|
|
|