Nasze Bassety Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
Majówka 2014, spotkanie u jabluszka
Autor Wiadomość
jabluszko520 



Dołączyła: 28 Lis 2011
Posty: 5528
Skąd: stąd
Wysłany: Pią 02 Maj, 2014 09:34   Majówka 2014, spotkanie u jabluszka

Hej, hej :grin:
W końcu się doczekałam, na spotkanie z dziewczynami. Zajechały do mnie lacota i madziaa :mrgreen: Oczywiście spóźnione i to jak! :roll: :twisted: Było mega, Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie!

Emilka jesteś najgrzeczniejszym bassetem na świecie! Ona prawie cały czas tylko leżała, nie obchodziło jej nic Cudo piesek :lol: Za to Jafcia, och moja Jafcia - ty zaskarbiłaś sobie moje serce, ona jest taka przytulaska, i to spojrzenie - mega urocze!
A Majka? Majka jest nietaktowna, jak tylko dziewczynki za blisko podeszły to od razu mruczała, mówię, wam jakiego niegościnnego ja mam psa! :evil:

wrzucę tylko taką foteczkę, jak uzyskam zgodę na inną to zaraz wstawię hihihi


Myślałam, że ja mam dużego basseta :lol: ale madziaa mnie pobiła na głowę :lol: :mrgreen:
_________________
Nie kupuj, adoptuj.
http://forum.bassety.net/viewtopic.php?t=5027
 
 
ŁucjaLuna 



Dołączyła: 28 Kwi 2014
Posty: 944
Skąd: Szprotawa(lubuskie)
Wysłany: Pią 02 Maj, 2014 12:05   

Super fotka! :lol: Zazdroszczę basseciakowego spotkania.
 
 
 
gkoti 
www.leniuch.com



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 31 Sie 2006
Posty: 4781
Skąd: Malbork/Luton
Wysłany: Pią 02 Maj, 2014 17:27   

Piękne dziewczynki :) Monika oczywiście bez piesków była????????? bo cosik nie widzę... :)
_________________
www.leniuch.com - to na razie stronka tylko Leniuszka
 
 
 
jabluszko520 



Dołączyła: 28 Lis 2011
Posty: 5528
Skąd: stąd
Wysłany: Pią 02 Maj, 2014 18:03   

gkoti napisał/a:
Piękne dziewczynki :) Monika oczywiście bez piesków była????????? bo cosik nie widzę... :)


nooo, właśnie, sama była! :roll: Ani piesków, ani Tekli ani Wojtusia....nic....
_________________
Nie kupuj, adoptuj.
http://forum.bassety.net/viewtopic.php?t=5027
 
 
Joasika 



Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 10 Paź 2009
Posty: 5036
Skąd: Syrynia
Wysłany: Pią 02 Maj, 2014 19:38   

jabluszko520 napisał/a:
gkoti napisał/a:
Piękne dziewczynki :) Monika oczywiście bez piesków była????????? bo cosik nie widzę... :)


nooo, właśnie, sama była! :roll: Ani piesków, ani Tekli ani Wojtusia....nic....


Tak bez piesów i Tekli :?: :?: :?: :?:
_________________
Joasika i jej baby kolorowe
 
 
 
madziaa 



Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 05 Maj 2010
Posty: 2692
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią 02 Maj, 2014 20:35   

No co zrobić jak by zabrała swoje to moje musiałyby zostać bo Emi zajmuje dużo miejsca. Potrzebowałam takiego spotkania to bardzo ładuje baterie towarzystwo rewelacja bawiłam się super każdemu życzę takiej majówki. To był cudowny niezapomniany wieczór kochane dziewczyny. Majeczka jest cudna a chłopaki Gosiaczek miodzio oboje hmm jak bym miała mieć kiedyś dzieci to tylko takie grzeczne jak Gosiaczka. A Moniś rewelacja żebyście widzieli jak się godzinę miziała i przytulala do Emi rankiem. Miodzio moje sunie moje pokochały jak cała moja rodzinka. Monia wracaj!!
_________________

 
 
 
Miła od Gucia 
Admin merytoryczny



Pomogła: 11 razy
Dołączyła: 03 Mar 2005
Posty: 20718
Skąd: Gorzów
Wysłany: Pią 02 Maj, 2014 21:21   

co ja czytam,
cudowne spotkanie majowe
to czekamy na więcej fotek
_________________
694 409 059
bogumila0000@poczta.onet.pl
 
 
 
Lacota 

Dołączyła: 05 Gru 2012
Posty: 1148
Skąd: Ciemnogród
Wysłany: Sob 03 Maj, 2014 06:52   

Spotkanie było super, dziękuję Wam dziewczyny raz jeszcze :mrgreen: :mrgreen:
Towarzystwo bassetolubnych to najlepsze towarzystwo na świecie :)

Gosia nie narzekaj, wcale nie masz niegrzecznego psa. Majka według mnie wykazała sporo tolerancji na obce osobniki na swoim terenie. Obyło się przecież bez awantury :grin:
Piękna :grin:
A Twoje chłopaki no cóż lepszych opiekunów do zwierząt nie można sobie wymarzyć. Fajne Człowieki nam rosną :grin: :grin: :grin:

A Emi i Jaffa hmm.
Emi to mega bassetka. Takiego olbrzyma jeszcze nie widziałam :shock:
Duża dziewczyna, ale ten typ tak ma :razz:
Na dzień dobry powarkiwała na mnie, przez chwilę się bałam. A później to już był mój pies. Poranek był nasz. Pozwoliła się miziać i tulać, mój basset jak nic. Wyjątkowa :grin:
A Tereska no cóż. Bardzo kontaktowy pies, który rozwala spojrzeniem i jest wpatrzona w Madzię jak w obrazek. Jafcia skradła moje serce już na starcie. Cudna :grin:

I udało mi się wreszcie poznać Rodzinkę Madzi, z Hiszpanem na czele, albo z Rumunem na czele. Chyba znowu coś mylę hmm :~

Dziękuję ♥
 
 
Lacota 

Dołączyła: 05 Gru 2012
Posty: 1148
Skąd: Ciemnogród
Wysłany: Sob 03 Maj, 2014 06:55   

Miła od Gucia napisał/a:
co ja czytam,
cudowne spotkanie majowe
to czekamy na więcej fotek


Miłka, jak fotki już spłyną z trasy to Ci podeślę :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
FGRP Theme created by Gilu
 
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13