|
Nasze Bassety Klub Miłośników Basset Hound i podobnych. |
 |
Mój basset - DOCENT NIKODEM ACCORT CAMÉRIER
Czikosz - Sro 22 Sie, 2012 00:34 Temat postu: DOCENT NIKODEM ACCORT CAMÉRIER Opowiem Wam jak się zaczęło i jak to z nami jest. Postanowiłam tu pisać taki trochę psi pamiętnik. Jako że wybór tej rasy w ogóle nie był pozostawiony przypadkowi to też kilka moich rozważań między zdjęciami przytoczę.
Przedstawiłam się już, ale czemu by się nie pokazać Wam tak ludzko, niewirtualnie? Otóż tak wyglądam ja, Sylwia Drewniak. Studiuję prawo i interesuje się nim w szerokim zakresie, jednak najbardziej interesuję się jedną z dziedzin prawa - prawem karnym.
http://www.facebook.com/SylwiaIlonaDrewniak
http://www.facebook.com/m...=3&l=08da7eff81
Moja przygoda z tą rasą zaczęła się mniej więcej 7 lat temu, kiedy dowiedziałam się, że moja mama ubóstwia psy tej rasy. No to szukałam informacji na temat rasy Basset Hound, bowiem chciałam mieć psa. Informacja ta w sumie w ogóle mną nie wzruszyła, bo uważałam, że pies tej rasy jest dla mnie za wolny, za nudny i w ogóle "za".
Po pewnym czasie zrezygnowałam z chęci posiadania psa. Zaczęłam chorować, że już nie wspominając, choroba nowotworowa (niezagrażająca życiu) zajęła mi dokładnie 7 lat i nadal nie odpuszcza.
Teraz w wieku 21 lat, ze względu na to, że jestem sama, mam już wypatrzone pojęcie o życiu ciężko mi znaleźć drugą połówkę, no to postanowiłam mieć psa, który mnie raczej nie wykończy, bo moja fizyczność po usuwaniu ciała po kawałku raz po raz co roku, już mnie trochę zmieniła z latającego dzieciaka w zupełnie inną osobę. Psychika nie ta, ciało już nie to, co dawniej.